trött!

barnvakt igår och i dag, Emma sov här. Jag har dock inte sovit speciellt mycket för hon hade värsta hostan på natten, så just nu är jag ju lite trött! Hade det väldigt kul endå. Igår åt vi på MC, köpte godis och "lekte" sen kom även emil och han skulle också sovit här men han drog hem på kvällen för han va typ sjuk. Sen idag va vi ute och kollade på hästarna och handlade lite och så :)
Jag tänkte bada nu och hoppas att jag piggnar till lite, för jag ska nog träffa emil sen, men vi hörs som vanligt puss!


Kommentarer
Postat av: maria

sv: ja han är b'äst i världen, synd att vissa tjejer inte fattar att han är upptagen bara.. :( allt bra med dig annars då ? kram

2009-09-28 @ 22:33:23
URL: http://mariazlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0