sängen väntar!

god natt!
Nu ska jag snart krypa ner i min säng och försöka få lite sömn, det kan behövas efter den här dagen & gårdagen!
Satt med temat hela kvällen igår så jag var helt slut när jag vaknade, och skoldagen var så seg, så seeeeg.
3 timmars svenska & 3 timmars matte, kan det bli bättre? jag orkar verkligen inte med matten, jag fattar ingenting, det slutade med att jag gick från lektionen, mitt huvud orkade inte mer. Jga tessi & jonte satt och snackade i stället, mycket roligare!
Kvällen blev much better! blev att va med emil, vi hyrde film och hade det mysgit! föresten har han tatuerat Bea på ryggen, gulligt va? :D<3

Kommentarer
Postat av: maria

SV: okej okej stackare.. jooe sammahär ja ärmed lite förkyld,fattar inte, ja är typ sjuk jämt...



Sågattdu har tretimmar lektioner:P Går du kanske på john bauer? iså fall vilken linje?kram

2009-09-22 @ 00:43:14
URL: http://mariazlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0