plugg

hej på er, sitter här i köket och pluggar. Försöker att bli klar med temat nu, men det är så mycket som ska göras och jag har skrivkramp. Det är verkligen svårt att jobba när man har så himla mycket i huvudet, om jag tar en liten paus kanske det går bättre :)
Idol ska jag i alla fall inte missa ikväll! Man kan endå inte sitta och plugga hur länge som helst i sträck, lite i taget är nog bäst.

Borgsmo idag, var så tråkigt! michelle blev skadad och jag vet inte allt som hände, i morgon är det skolfotografering och jag har inget att ha på mig, men jag orkar inte bry mig så mycket heller, vi får väl se vad man lyckas hitta i garderoben och lådorna, blir ju något vanligt som alltid. Jag och mamma ska till stan snart och handla lite men tills vidare har jag mitt gamla skit, yes yes nu släppte krampen lite, åter till skrivandet ett tag, önska mig lycka till!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0