några sanningar om mig!

10 sanningar om mig!

1. Jag har aldrig testat att röka
2. Jag har aldrig varit full
3. jag är livrädd för att gå ute själv på kvällen
4. jag är bland de sämsta i klassen på matte
5. jag red förut i flera år
6. jag fick sluta köra fotboll pga min höft.
7. jag är allergisk & har astma
8. jag har haft 2 hjärnskakningar
9. jag är typ hundrädd
10 jag är nog "mamman" i klassen & åt mina kompisar ;)

hihi några saker ni kanske inte visste :D

föresten vill jag lägga ut bilder men det är svårt när jag inte har min mobil så jag kan fota, och kameran hittar jag inte, förlåt!


Kommentarer
Postat av: maria

SV: åhh tack, ja va ju mer ljushårig i sommras men ja tröttnade på det, å nu är ja trött på å va bvrunhårig med :( ja är sådär ja vill förändra hela tiden..

Händer det nåp roligt imorgon då ? kram

2009-09-22 @ 23:43:54
URL: http://mariazlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0