jag lever faktiskt :d

godmorgon och förlåt för att jag har varit dålig på att skriva. Men jag har inte haft tid direkt och så skriver jag endå bara tråkiga grejer, men somsagt det här är som min dagbok så jag kan gå tillbaka lite och se vad jag gjorde, ni vet om man tycker att man bara gör tråkiga saker så kan man kolla och se om det verkligen stämmer ;)
skitsamma! Igår bowlade jag med jonas och Tessi, och det var sjukt kul men jag kom ju sist, så bra är jag! Efter det va vi ute lite, sen drog vi hem till jonas. Och jag och tessi kolla igenom hela hans rum, hihih lådor och allt (6)
ja sen åkte vi hem till mig och sen drog tessi ;)
lite kort sammanfattning :D

föresten hade jag matteprov igår och jag failade totalt. jag fattar inte hur man kan va så dålig på matte! Första matteprovet i 9:an och jag misslyckades :d
aja idag ska jag va barnvakt, emma ska sova här, mycket mysigt! <3



här är en stor bild!


Kommentarer
Postat av: Moa hedlund

shiat vad du är vacker!

2009-09-26 @ 11:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0