huvudvärk

Vilken tråkig dag. Jag vaknade med huvudvärk men gick endå till skolan, fast vid 10-tiden fick jag nog. Då drog jag hem och halvsov. Det är väl det bästa är man har ont i huvudet, att vila, dricka och äta! Så kom mamma med kebab, det var gott! Sen har jag faktiskt inte gjort något, eller jag fäljde med mamma och handade lite nu på kvällen :)
jag tror att jag ska ta ett bad snart för jag har så ont i min kropp -.- och så måste jag läsa massa i boken ondskan eftersom vi arbetar med den i skolan..

snart är det helg igen, skönt! <3



Kommentarer
Postat av: maria

sv: tack gumman ;) okej okej jag har vart med emelie pch vi har gjort massa sjuka saker bara:D skulle ha pluggat för jag har prov imorgon men jag orkar inte :( kram

2009-09-30 @ 21:20:34
URL: http://mariazlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0