hemma!

FÖRLÅT!
det var inte meningen att det skulle ta så lång tid för mig att skriva lite, men igår var jag helt död efter vår vandring med klassen som började i tisdags, då blev det att gå låååångt sen paddla, och det var det jobbigaste jag gjort, och hela kanoten välte typ och det gick inte att svänga så det sluta med att vi bar fanskapet över ett berg -.-
aja sen kom vi fram och slog upp tält, grillade korv bada, hade det lite mysigt. Dag 2 bestog utav att gå ännu mera och paddla, sen slå upp tält och grilla. Den dagen var mycket bättre, vi satt och hade det mysigt framför elden fram till typ 2-3 nångång då vi la oss.
Sista dagen gick vi vilse, jag Linnea & Tessi så det sluta med att vi blev hämtade!
Aja, när jag äntligen kom hem så åt jag och sen somna på soffan, sen duschade jag och va med emil, han har åkt till mallorca nu, avis.
aja det var faktiskt kul i skogen, vår klass är bäst ibland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0