hemma från skolan.

Just precis, förkyld och har hosta, det är inte kul. Men emil var här en sväng i morse innan han skulle till skolan, han hämta sitt halsband som han hade glömt när han sov här :)
jag har bara legat och kollat på film hela dagen typ. Såg 2 wallanderfilmer & dom är ju så bra! :D
sen har jag ätit och duschat, börjar må lite bättre nu, så det blir nog skolan i morgon!
hur är det med alla, är alla förkylda eller? :o
Föresten så ska jag fixa bloggen så den blir bra, jag lovar men just nu är jag på dåligt humör för min mobil har vart på lagning i över en månad och det skulle ta 1-2 veckor. Eller den lagas inte, jag ska få en ny så dom väntar på att den nya ska komma. Normalt att det tar mer än 1 månad -.-
ae nu ska vet jag inte vad jag ska göra, men det märks, puss :D

Kommentarer
Postat av: maria

SV: okej okej duser äldre utä va du är!:D älskar ditt hår, har du sådärljus naturligt eller? kram

2009-09-22 @ 16:22:05
URL: http://mariazlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0