Helgen

Ytligare ett fårlåt, men min data har verkligen hackat så jag har i princip bara stängt av datorn hela tiden. Och jag måste fixa mig nu för idag är det måndag och då vet alla att det innebär skolan -.-
men en liten kort sammanfattning av helgen hinner jag!


Fredag: En grym kväll med Tessi Linnea och sen även jonas! Hände ju även en del pinsamma saker som ex att jag cykla rakt in i en järngrej på sidan av vägen så att jävligt många såg, sen blev jag och tessi typ påkörda. Ja så går det när man är lite flumma,
yesyes musiken dukade på i tögtalarna hela kvällen och det blev en massa skratt! Lyckad till max! <3

Lördag: Såg på fotboll, sen på kvällen träffa jag ellenor, vi drog till MC och käka glass, hade även massa poliser på sidan som log åt oss, ja jag kommer inte ihåg vad jag gjorde mer alltså.

Söndag: Såg jag på fotboll igen, sen handlade jag åt mamma, sen åkte jag och pappa ner på stan lite och sen skjutsade jga rickard, och så ´körde jag massa guitar hero, (han har köpt med trummor, gitarr, mikrofon och allt)
det var nog min helg tror jag, nu måste jag verkligen fixa mig !
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0