en typ otursdag

hej på er!
Usch vilken jobbig dag, fast den har endå gått sjukt fort!
Skolan började med Event, alltså typ bild fast det var det ju inte heller direkt. Vi bygger en stad eller något, fråga inte, jag fattar inte själv, men vi ska bygga och mäta och måla och hålla på ni vet. Och ingenting, verkligen ingenting gick som vi ville, helt fail!
aja sen hade vi tyska, det gick bättre i alla fall och framåt eftermiddagen hade vi specialidrott, jag hade badminton, och just nu har jag sjukt ont i armen men det var kul :)
När jag kom hem åkte jag och handla massa, påsjävlarna sprack ju för i helvete, och moppen blev säkert överbelastad och jag hade ingenstans att ha fötterna på, himla roligt.... jag orkade knappt bära påsarna, jag såg nog ut som en jävla packåsna -.-
Om vi lämnar det där med påsarna så käkade jag nyss lövbiff & bakpotatis, sjukt gott!

Igår solade jag och tessi, sen blev det stan med ellenor också. Käkade lite och så. I morgon ska vi va i borgsmo, blää!
fredag ska jag och tessi och säkert några mer hitta på nåt skoj, det taggar vi till!
får se om linnea hänger på! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0