jag är tillbaka!

hej!
Nu var det länge sen jag skrev något här, men det har sina orsaker. För en vecka sen åkte jag omkull med moppen, det var haaaalt så akta er! Jag har legat på sjukhuset och även hemma. Men jag börjar bli lite bättre nu. Så idag åkte jag en sväng till skolan, jag saknade mina älsklingar för mycket. Jag fick massa kramar, hihi mys! (a)
Ae aldrig mer sjukhus, jag dör. Slangar i näsan, slangar i armen, sprutor, dropp, nackskydd och fastspänd och massa syrgas och morfin och allt, det är inte min grej lixom, men men jag överlevde i alla fall! Men dom sa att jag hade änglavakt och så sa dom att om inte Ellenor hade suttit där bak kanske jag inte hade klarat mig :o
men så får man inte tänka, jag lever ju!
älskade emil kom till sjukhuset helt förskräckt och jag hade lite gråtande folk och panikslaga människor runt omkring mig :(

Jag tittade på Idol nyss, lite sådär i dag. I morgon blir det att va med Emil, jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Sofia

krya på dig sötnos!

2009-10-11 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0