Det är nåt fel på mig!

Jag äter, går till skolan och gör ingenting, åker hem och sover. Så har det vart nu. Jag är så trött och orkar verkligen inte göra nånting, och det är konstigt! Jag måste börja ställa tillbaka mig lite. Men jag är inne i nån period då jag är trött på allt och alla, nä inte allt och alla men mycket och många.
Im very happy, vill ni veta varför? Jo jag fick IG på första matteprovet i 9:an, fail!
Jag fattar ingenting längre, antingen fattar jag inte eller så vill jag inte förstå, jag måste skärpa mig! Så har jag ont precis över allt. Och armbåge är ingen bättre och jag går som en fisk.
Ni får ursäkta min depp..
Annars idag när jag kom hem från skolan somnade jag i soffan i 2 timmar... Sen åkte jag och handla lite med mamma sen blev det andra avenyn, kul dag?
Nu ska jag lägga i skalman i sitt akvarium sen ska jag borsta tänderna och ta bort sminket. jag kommer aldrig kunna sova eftersom jag inte är trött. Aja förlåt för min depp igen...
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är något, eller om du vill träffas, så vet du alltid var jag finns älskling <3333

2009-10-20 @ 16:53:44
URL: http://iiidaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0