sommaren är snart slut!

jag har tänkt efter lite.... och sommarlovet är typ slut om 1 månad och 1 dag! :'( det är hemskt, vart tar tiden vägen egentligen?!
det känns inte som om det har varit någon ordentlig sommar heller, visst sommaren är inte slut men det känns nästan så..
och så har de senaste dagarna gått extremt segt, har mått lite sisodär, ont i huvudet och kroppen.
idag har jag faktiskt mest suttit hemma, fart omkring i bilen med pappa också och köpt glass och så har jag nördat lite sims 3 höhö, gulligt va? men om man har tråkigt så går ju tiden lite fortare i alla fall (a)
vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu, blir väl att sitta inne för idag har jag inte fixat mig nånting! Joggingbyxor och håret lite slarvigt uppsatt och inget smink, det ni!
men varför ska man fixa sig om man endå inte ska göra nåt? Det kan man ju undra.
nä nu ska jag göra...... ingenting,
vi hörs!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0