Som alla andra?

Nu har jag gjort som folk har sagt åt mig.... att börja blogga! bra va? :)
jag är nog lite som alla andra, lika tråkiga, nä jag skoja, ni är roliga! :D
eftersom jag alltid skriver så mycket på bdb så kanske jag kan trappa ner på det, hmm, vem vet?
tänkte inte skriva så mkt just nu för jag är sjukt trött, så snart ska jag fixa lite te, mysa i soffan med mig själv och sen vart efter, krypa ner i min sköna säng, det låter väl mysigt?
lägger inte in några bilder på datan just nu men sen ska ni få se!
föresten kan ni ju alltid bli vän på bdb också det skadar ju inte: beeaaatrice :)!  
ha det bäst / bea                                                                          
                                                                                                                                                                                                                       


Kommentarer
Postat av: sara falk

grym blogg!

forsätt så tjejen det kommer bli konon!

2009-07-04 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0