Nej jag har inte dött ;)

precis, jag lever!
internet har bara inte fungerat, men nu är det fixat :D
igår tog jag det bara lugnt, va hos mormor lite och träffade emma, så var vi och handlade lite åt mormor och sådär, sen hade jag världens huvudvärk så jag somnade väldigt tidigt! :o
idag har jag faktiskt bakat chokladbollar, haha dom blev ganska goda ska jag erkänna (a)
sen va jag hos mormor och så har jag typ inte gjort nåt mer, men jag ska snart till emil.
alltså dom här dagarna har varit sega, så jag hoppas att det blir lite mera liv i tillvaron de kommande dagarna :o
för hur kul är det att skriva varje dag: idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt, haha det är ju kul att läsa lixom :o
aja nu ska jag smsa emil, vi hörs senare puss!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahah detta var ju kul :D att man ramlade in på din blogg :P

2009-07-21 @ 20:22:10
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0