min dag

Hej på er!
Jag har ingen lust att blogga nu, men jag skriver ett lite kort inlägg om min dag, bra va? (y)
på förmiddagen var jag hos emma, hon är för söt! vi va ute sen fikade vi lite och sådär :)
sen var jag och pappa faktiskt och plockade jordgubbar idag, haha det kanske inte låter så kul, men det är trevligt och jordgubbarna var så goda! :D
sen åkte vi till hans jobb och jag fick glass och sådär, sen hälsa jag på mormor en kortis, och sen har jag mest tagit det lugnt, jag var snäll och åkte och hndla åt mamma också, (a) 
åkte nyss lite moppe på parkeringen igen, tro mig jag längtar tills jag får köra på riktigt!
i kväll får vi se om det blir att träffa emil annars blir det nog att sitta hemma -.-
idag har det vart extremt varmt, nästan för varmt (a)
nä nu har jag inget mer att skriva...
 puss på er! (:


jag älskar dig så sjukt mycket gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0