lovelovelove <3

Hej på er, jag har haft fullt upp idag!
städning på högsta nivå! dock ser det lika stökigt ut nu som det gjorde innan.. hmm konstigt?
aja akvariumet blev fint i alla fall, packningen är klar och emil har vart här!
sjukt mysigt, vi titta på tv, va ute, gjorde toast och lite sådär, han är underbar!
vad har folket gjort idag då? :)
föresten så åker jag ju i morgon, men jag ska försöka skriva nåt kort & gott innan jag åker, nu ska jag slöa lite och såsmåning om ta bort sminket.
ta hand om er!                                   
hj_rta_rosa                                                                                                           


                Jag älskar emil <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: awe, tack, vad glad jag blir :)

2009-07-05 @ 23:30:28
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du är också väldigt söt föresten :)

2009-07-05 @ 23:31:12
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0