Godnatt!

Jag och mamma såg nyss på Beck, som säkert många andra också gjorde? :)
alltså jag blir lite larvig när jag ser på sånna filmer, det kan ju faktiskt hända än själv eller folk man känner, och det är nog det värsta som finns att bli våldtagen eller vad tror ni?
Själv tycker jag att våldtäcksmännen borde utrotningshotas eller nåt, helt sjukt är det.
aja nog om det, Emil ringde förut också, då han var påväg hem i reget, stackarn. Honom hoppas jag få träffa snart. :(<3
jag tänkte lägga mig nu men vi hörs i morgon!
föresten så ska jag och amanda till körskolan i morgon och plugga, på torsdag blir det att ta moppekortet och det kanske inte låter speciellt svårt eller stort, men jag börjar bli närvös....
Aja godnatt sötnosar <3


Beck Annonsmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0