godmorgon sömntutor!

nån som är vaken? :o
är det bara jag som vaknar tidigt här i världen?
okej nu är klockan 11:10 men jag vakade vid 8 och då va minsann ingen inne på msn, (konsigt) (a)
i'm special :o
Men va gör alla då och va ska ni göra?
själv sitter jag här och äter godis, nyttig som jag är. det har blivit lite mycket sånt på senaste tiden, hmm jag måste skärpa mig...
nu drabbas jag av lite panik igen, det är inte alls långt kvar av sommarlovet, och jag tar inte vara på tiden speciellt mycket heller, nån som längtar till skolan eller? för det gör verkligen inte jag....
nä nu ska jag försöka att tänka positivt, så nu ska jag ta och fortsätta att chatta med lilla tessi-bessi vi hörs senare :D

Kommentarer
Postat av: cissi

jag är vaken :)

2009-07-19 @ 12:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0