god morgon!

Tjena tjena!
hur mår alla? :o
själv är det ganska bra, lite trött sådär. Ligger i sängen på hotellet och ska snart äta frukost. I går blev det att se på fotboll, för de som inte vet så är jag här för att titta på fotboll, min brorsa kör. Iaf första matchen vann dom mot några som hette typ georgien eller nåt :o Andra matchen förlora dom med 1-0 fast dom borde vunnit, det va en skitmatch, hur som helst.
Senare gick vi till nån restaurang och åt,
sen va jag och maria ute hela kvällen, träffa massa trevligt folk!
jag lovar jag är som en kändis här! Det är några spelare som spelar i nåt brasiljanskt lag, alltså mörkhyade, och springer efter mig och ska pussa mig, vet inte hur många pussar jag fick igår, på kinden, och huvudet, händerna, ja överallt. helt sjukt!
och så är det folk som tutar och vinkar och gör slängpussar och allt,
nog om det, jag träffa även 3 norska killar som va sjukt roliga och snälla, stog och prata med dom i säkert 40 min, får se om vi träffar dom i dag. :)
det här blev inget roligt inlägg men jag va tvungen att skriva av mig,
ha det så bra här hemma sötnosar, :)

Kommentarer
Postat av: MicaelaG

Sv: ååh, tack så mycket! (:

2009-07-08 @ 12:43:45
URL: http://enflickasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0