God kväll damer & herrar.

hej igen, som jag sa så skulle jag ju lägga in en bild på det jag köpte igår men icke sa nicke, det funka inte att lägga in bilder på datan, hm weird...  aja jag ska testa i morgon igen fast egentligen är det inte så mycket att se... men men :)

Idag har jag varit hos farmor, på hennes land och fikat lite. Det var ett tag sen man träffa henne faktiskt, så det var trevligt :)
Sen förstår ni så har bea blivit en riktig skogsmulle haha... så tro det eller ej, jag och pappa åkte och plocka blåbär och det är det tråkigaste som finns typ, har jag konstanterat. Fast lite mysigt är det väl endå. Dock blev jag väääldigt myggbiten, jag tycker inte om dom små djuren. dumbollar! -.-
Aja sen har jag kört moppe på parkerinen, ovanligt va? men nu är det bara 5 dar kvar tills jag tar kortet, börjar bli lite närvös... Jag körde runt där medans jag väntade på att maten skulle bli klar, vi grillade och det var gott kan jag lova!                                                                                                                                                                                          
Sen har jag nördat spel på min mobil och jag börjar bli lite beroende, det är väl kanske inte så bra....
nolife.
Men nu tycker jag att det börjar bli ett ganska långt och tråkigt inlägg så jag slutar där.
Puss och kram lämna inte stan.                                                                                
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0