Filmen med Emil!

hej snyggingar!
Kom nyss hem, föjde emil en bit. Vi var som sagt här och drack läsk och kolla på film, mysigt värre! <3
Jag måste rekomendera er om filmen vi såg, den hette: Taken och var sjukt spännande och bra. Den var inte sådär långtråkig som vissa filmer kan vara, den var helt enkelt jättebra. Jag vet inte om jag ska berätta vad den handlar om för då kanske jag avslöjar det spännanade...?
men den är värd att se! :D
Föresten så är min mobil trasig igen för 3:e gången och endå fick jag tillbaka den för typ 2 veckor sen kanske?
jag är så arg! Dom får fasen ge mig en ny mobil, 3:e gången den har vart trasig på typ 1-2 månader? sjukt.


Taken - sjukt bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0