filmen är slut och emil har gått hem :/

Emil kom inte efter en timme utan efter typ 2, så jag skulle lugnt hunnit fixa allt men jag orkade verkligen inte :o
så i morgon får jag städa nogare :)
vi gick och köpte läsk och ostbågar eftersom när man ska se på film så måste man ju ha nåt att smaska på, eller hur?!
så hällde vi upp läsk och fixade, sen la vi oss i min säng och tittade på film. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv, den var väldigt bra tyckte jag, lite lång men den rekomenderar jag :)
när filmen var slut så blev klockan typ kvart över 10 och han var tvungen att åka hem för han ska jobba som vanligt i morgon :(
men det va sjukt mysigt. En sån här dag när det regnar och är kallt är det toppen att se på film! :)
nu ska jag snart lägga mig för jag blev ganska trött helt plötsligt, men vi hörs som vanligt i morgon, puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: aww, tack så jättemycket sötnos! :D<3

2009-07-19 @ 23:53:24
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: JOANNA

tack för rösten!



den filmen är så bra:D

2009-07-20 @ 16:39:54
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0