deppdag

hej på er,
förlåt
att jag inte skrev i morse men det har sina orsaker kan jag säga.
den här natten & igår kväll va inte speciellt kul, värsta natten tror jag, men vi behöver inte gå in på saker.
Men jag kan säga att jag har vart lite nere idag så i natt sov jag 2 timmar för att va ganska exakt, vaknade 7 och så har jag legat i sängen och glott tills nu då klockan är 15.50, det låter kul va?
men jag har haft en sån där deppdag idag, haha jag har inte ens klätt på mig och inte ens borstat tänderna herregud :o
Men jag tror jag ska försöka ta mig till badrummet snart och duscha av mig och borsta tänderna :o
sen vet jag inte om jag gör nåt, om jag orkar, det är sånt som märks.
sitter även och väntar på pappa och rickard, det är lite tråkigt att va ensam när man inte har nåt att göra.
Aja nu ska jag duscha som sagt, vi hörs!
ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0