dåligt humör.

När bea är på dåligt hömör finns det en sak att göra.... akta er :o
Skulle ju tagit moppekort först den 2:e juli, sen blev det uppskjutet för att läraren var sjuk tills i morgon alltså den 16:e och nu är det uppskjutet igen tills den 30:e!
jag får ju aldrig det där jäkla förarbeviset -.-
man ska kanske inte klaga men från den andra till den trettionde, mystiskt.
Jag har även ont i magen och huvudet, mensvärk?
aja förövrigt idag var jag och mamma i söderköping, mysigt att gå runt lite i värmen :)
sen har j inte gjort speciellt mycket, körde lite moppe på parkeringen haha -.-
och så har jag även ätit kycklingféle, pomme och beaneassås, det var gott! :)
I morgon får jag se vad som väntar, nån som ska hitta på nåt kul i veckan? (:


Kommentarer
Postat av: Klara

synd om dig sötnos :(<3

2009-07-15 @ 20:32:56
Postat av: Linder

haha , varför ska man akta på sig när du har dåligt humör ? , du som är så snäll kan ju inte skadda nån :)

2009-07-16 @ 19:02:15
Postat av: Bea (svar till Linder)

haha när jag är på dåligt humör är jag skitsur och aggresiv så det är bäst att inte stå ivägen (a)

2009-07-16 @ 21:41:05
URL: http://beaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0