baddax!

Jag mår faktiskt bättre nu, skönt det!
för om det är något som jag verkligen hatar så är det att må illa och va magsjuk och sånt där, tummen ner för det!
I stället börjar höften spöka nu igen, okej dom gör ont varje dag, men just idag har jag haft extremt ont i kroppen, usch vad jag gnäller :( 
men det är inte kul att typ ge upp allt för man har en skitkropp & höfter som inte fungerar som dom ska, aja hoppas det växer bort...
nu tänkte jag iaf ta ett varmt och långt bad för att mjuka upp kroppen lite, det brukar faktiskt fungera lite för stunden,
så det är ett tips för er som är stela eller bara helt stressade (som om man inte vet att det är bra att bada då, men i alla fall hihi).
 Jag brukar bada när jag har mycket saker i huvudet, och då är det döskönt med ett varmt bad, lite tända ljus och lugn musik, och även någon frukt att smaska på och nån läsk eller nåt... try it :)
nu är det dags att ta fram en handuk och sen hoppa ner i badet, vi hörs!
puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Tack sötnos! :D Javisst, dem är köpta på skopunkten :)

2009-07-13 @ 22:06:11
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0