bad och ont.

Tja på er,
jag kom hem för inte så länge sen, jag var och såg Ifk mot haga, tyvärr förlora haga, usch inte så kul. Det  var länge sen jag gick på en IFK-match, men Tessi frågade om jag skulle följa med så why not? :)
Jag fick massa godis av folk så jag och Tessi behövde inte svälta ihjäl i alla fall och det är väl tur? (a)
Vi träffade även lilla Ludde som är saknad :o Här kommer lilla ludde håhå jaja, ni vet den låten? Jag får alltid upp den i huvudet när jag ser honom :d
haha aja,
Mina fötter är kalla och min rygg och mina höfter värker nåt så otroligt, det är väl för jag satt så framåtlutat vid datorerna på körskolan eller vad tror ni? Ont gör det i alla fall så jag tänkte lägga mig i ett varmt och häligt bad nu,
men vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nice blogg! :D

2009-07-30 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0