aj min fot :(

Just det jag glömde säga vad jag gjorde förut! Är ni nyfikna, så ni vill att jag ska berätta?!
okej, jag gör väl det då...
Jo jag tänkte vara lite snäll och ta in tvätten som hängde på balkongen, och när man är som snällast ska man få skit för det verkar det som, ja inte fågelskit alltså... jag skulle ta ner en handduk och tror ni inte att jag trampa på en spik som hamna rakt in i hälen! Satan vad det gjorde ont, och blodet forsa i en halvtimme. Och nu typ 10 timmar senare gör det döont när jag går, men jag hoppas det blir bättre tills i morgon i alla fall :o
så jag tycker att ni kan lida lite med mig (a)
nae vars, men ont har jag i alla fall :/
men allt blir bättre när man kommer hem till emil, vi tog det lugnt och titta på tv, och satt lite ute i det "fina" vädret host, haha men det var mysigt som alltid :)
och jag tänkte slänga upp en bild på min fina moppe, som jag verkligen tycker om, och som jag längtar efter att få köra!


Är den inte snygg?! (a)

Kommentarer
Postat av: ida thebest!

den är mer än snygg, den är en frääääshiiiing!

2009-07-21 @ 22:36:19
URL: http://iiidaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0