Vad är det med mig?

Ett Låååångt och tråkigt inlägg!
Jag har börjat slarva med det här bloggandet alltså. det är ju inte så bra. Och jag lovar er att om ett tag kommer inläggen bli mycket roligare, men just nu skriver jag bara vad jag gör om dagarna mest för att jag själv ska komma ihåg vad jag gör helt enkelt ;o Ni vet en öppen dagbok typ fast kanske utan de här problemen som kan uppkomma i vardagen ;)
Igår var jag ju i alla fall hos min älskling, massa mys!
Jag skulle inte varit där så länge för han skulle till några kompisar egentligen men han var snäll mot mig och vi va tills efter 9 nån gång.
Jag hjälpte hans mamma med maten medans han var ute och "sprang ärenden" det var trevligt endå, vi snackade mycket och sådär :)
Emil kom ju aldrig så jag och hans mamma och han storebror började att äta, haha och jag hann äta upp innan han kom :(
han hade lite dåligt samvete stackaren, men jag sa ju att han fick gå :)
aja efter maten blev det att bada och sådär, sjukt mysigt!

Idag var jag på fotboll, haga vann med typ 3-2 tror jag! (y)
sen va jag hos ellenor, och vi fixa pannkakor och sådär.
Sern har jag kört moppe och så grillade vi även, mumsigt!
fick igång mikrofonen också haha, så ag har sjungit litet och badat,
nu ska jag ner pussen!

Kommentarer
Postat av: sara

jag läser alltid (y) a)

2009-08-15 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0