tröttis

hej på er igen!
kände att jag hade lite tråkigt nu så jag kan väl skriva lite till då :)
Ni vet ju att jag var hos emil, vi åt frukost vid typ 11 och sen gick vi ut lite och sedan in igen. Båda var dötrötta eftersom vi har väckt varann hela natten typ. Jag var inte hos han sålänge faktiskt :/
Åkte hem och somnade ganska fort i soffan ;o faktiskt väldigt skönt, jag sov till 3 sen åt jag.
Jag har faktiskt inte gjort nåt mer idag. Eller jag såg en film på tv:n nyss som hette Beauty shop, den var väldigt bra! Fast inte lika kul att titta helt själv, men det var lite skönt endå.
Jag ska försöka lägga mig tidigt idag men det lär inte gå så jättebra. Jag ska i alla fall bada tror jag, och så hoppas jag att höfterna blir bättre. funderar på att fixa lite te också för jag börjar få ont i halsen.
Vi får helt enkelt se. Föresten så håller jag på att dö utan mobilen! -.-
Emil ringde nyss också och vi bestämde att vi skulle ses i morgon, då får vi se vad vi hitar på! :d
PUSSEN <3



Min snygga mobilbild, men han är så söt när han sover! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0