tjuriga bea is back

Jag har inte haft någon lust att skriva här faktiskt så förlåt, men igår var jag i alla fall på Maxi med mamma, jag köpte väl en tunika, jeanshorts och en T-shirt. Sen åkte jag till emma och var där. Jag har så sjukt ont i axeln för "lillemil" tvingade mig att köra wiii igår, och då boxning och tennis, otränad är jag -.-
aja idag har jag inte gjort nåt! förutom att jag handlade åt mamma... jag ska till emil om ett tag.
och så i kväll är jag nog ensam hemma, jättekul -.-
men är inte på så bra humör så det kanske är bra att isolera sig från världen, alltså sitta inne. Jag har redan fått mitt utbrott idag, det är ju inte ovanligt. det låter väl som jag har adhd eller nåt men det har jag inte, jag blir bara lite tjurig som alla andra också kan bli. Jag måste skärpa mig.
Har lite ångest inför skolan också, hur kan det här lovet bara flygit förbi? Jag vet inte riktigt vad jag har gjort dom här månaderna ;s
lite deprimerad är jag, och förlåt men jag måste få skriva av mig lite. Men alltså 3 dagar kvar till skolan, är inte det ganska så sjukt? så jävla tråkigt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0