skalman is a dog.

hej igen!
I kväll har jag legat framför tv:n och latat mig, och även i min säng och på min stol framför datorn, eller jag har inte legat på stolen men det fattar ni väl får jag ju hoppas ^^...  Ibland är det skönt att inte göra nåt! Men något som jag måste göra den här veckan är att städa skalmans akvarium, jag har skjutit upp det lite nu och det är inte bra, men det är så himla tråkigt. Fast det är skönt att få det gjort. Sen ska jag även försöka att fixa till min snygga utväxt så den blir lite ljusare och så ska jag städa rummet. Det var nog mina "måstesaker"
Nu ska jag sätta mig på golvet och kela med skalman, haha och ni tycker jag är knäpp? that's true, men han kommer ju upp i mitt knä så lixom han är cool! Typ en hund utan päls och som inte skäller, just perfect!

Kommentarer
Postat av: Ida

hihihihihih skalman is söt :D

och jag längtar tills om tre dagar!!! :D<3

2009-08-17 @ 16:43:47
URL: http://iiidaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0