sjuk

tjabba,
sitter här framför datan och tv:n och har nyss ätit bacon och potatisbullar det var gott.
är hemma från skolan, kan typ inte prata och min hals den bara värker, jag tror att jag har feber också. Ska ta febern sen tror jag. känner lite panik nu också för jag skulle behövt pluggat men jag har ingen som helst ork till det. Igår hann jag inte heller, för då va jag med emil, och vi hyrde en film och hade det jättemysigt framför tända ljus (a) bäst är han!
Nu sitter jag och ser på en film, Misa Mi. Jag har haft den i flera år, såg den när jag var liten typ men den är fortfarande bra :D
så nu ska jag se den, och äta massa halstabletter och hoppas att halsen blir bättre (y)
puss på er!


behöver lite starkare än dom här, men de är goda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0