regnet det bara öste ner.

jag är så trött!
åkte hemifrån vid kvar över 7 i morse! ;o
åkte och hämta ellenor sen tanka vi och sen drekt till racket där vi hade gympa som började klockan 8. Åkte i spöregn, och fyfan hemskaste dagen att åka moppe i, och bilarna körde om oss så det spruta vatten över hela mig, skitsnällt verkligen. Man behöver ju inte köra det fortaste man kan för att man tycker det är skitkul att se 2 tjejer på en rosa moppe komma åkandes dyngsura & bli ännu mer blöta. Men då drar dom på ännu mera och ler världens smile!
Efter gympan hade vi iaf lite engelska hade några debatter och så där. Sen skulle vi ha tema men jag ellenor, och tessi drog till ellenor och käkade bacon och stuvade makaroner, gott! pluggade lite där och sen åter till skolan för att ha musik från klockan 1 till 4, fast vi fick sluta lite tidigare (y)
a just det jag färga håret igår och det är typ lite gult som jag viste att det skulle bli, men det går bort om några dagar så jag får stå ut! -.-
nu logga emil in, vilken tur, jag som var orolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0