Nu blir det badhuset!

Hej igen, jag glömde skriva att jag var på ute bion i förrgår för första gången på hela sommaren!
Jag gick dit med ellenor, men vi träffade även många trevliga männikskor ;) För min del blev det inte att se så mycket film, jag va med Ida, Linnea, Johanna, Bine, Tessan, Ellenor, Sara & Dennis ist, mycket trevligt faktiskt! Träffade många som man kände och sådär, så det var mysigt :) Drog hem lite innan 1 typ, tack för en kul kväll!

Jag kom hem från ellenor för 1 timme sen ungefär, jag sov ju där, vi hade faktiskt väldigt kul igår, min moppe är bäst!
Snart blir jag hämtad, och då ska jag till badet med lillemil och emma, ska bli kul!
sen ska jag skjutsa omkring på ellenor och ikv hoppas jag att det blir älsklingen!
men vi hörs väl sen? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0