MOBILEN ÄR BORTA!

Hemma nu & jag är riktigt förbannad! Min mobil är borta. Jag har antagligen tappat den eller så har den blivit snodd, så ni kan inte få tag i mig på det sättet. Förutom det så hade jag och agnes skitkul i regnet! :D Vi gick omkring på marknaden och så bev det donken och en karusell och så även massa snack & fyverkriet!
När vi skulle hem kom aldrig bussen, min mobil var borta och agnes mobil hade inget batteri så vi kunde inte få tag på mamma eller nåt, tills jag fick låna en mobil och det tackar jag väldigt mycket för. Himla snällt måste jag säga!
När väl bussen kom så visade det sig att busschaufören inte kunde köra och att dom fick stanna och torka av rutorna med papper för att dom immade igen så fort, himla lyckat va?
Aja sprang hem i regnet livrädd, skitarg och döirriterad!
ni som känner mig vet ju att jag inte klarar mig utan mobilen men men, that's life. Jag är bara glad att det inte hände mig nåt på vägen för jag hade inte kunnat fått  tag på nån då.
Men nu ska jag tjura lite till och se om det hjälper, ingen puss nu för jag är inte på humör för det.

Kommentarer
Postat av: sara

tråkigt att den är borta "/

2009-08-22 @ 09:31:01
Postat av: ida

Jag vill ändå ha puss (a)<3

2009-08-23 @ 13:08:49
URL: http://iiidaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0