marknad ikväll!

hej på er igen!
Rixfm med Ida igår var grymt kul!
Fast vi lyssnade inte så jättemycket, utan vi gick mest omkring och snackade och träffade folk, mycket trevligt! Träffade också emil och hans kompisar! Och så emilio förstås :)
Ja, vi va på stan läääänge så mina fötter gjorde skapligt ont ;o
Vi kom hem vid typ 11 efter att ha cyklat i gåfart eftersom emilio gick med oss ;)
aja kul hade vi i alla fall! :D<3

Skolan idag dög väl. eller skola och skola, vi var ute hela dan, och vi var "lagledare" och hade massa aktiviteter typ med de "yngre". Jag, hanna och katja var så bra, ja vi var bäst! (y) :d

I kväll blir det stan med agnes! Marknaden, fyverkerier, tivolli och snack, det kommer bli kul!
och i morgon blir det älskling, jag tror att vi ska ner på stan också, så det har blivit ett väldans spring på stan för min del dom här dagarna, men det är värt det!
Nu är jag nyduschad, och dötrött så jag kanske ska lägga mig och vila ett tag, men vi hörs later,
puss & kram vi ses i stan!? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0