Hemmafrun bea!

hej på er!
Vi hade inte bara tema idag i skolan, vi hade tyska och matte också -.- Fast vi slutade vid halv 1, himla skönt!
I morgon går vi dessvärre till 4 ;o
Jag har lagat mat till mig själv, jag gjorde nån himla god maträtt! kokade pasta, sen gjorde jag nån baconsås nån krämig sak, och så blandade jag i pasta, sjukt gott!
Så har jag också gått och hämtat farmors cykel som stog på vårdcentralen och sen cyklat hem till henne med den, Sen så åkte jag hem och sen åkte jag till henne igen, hämtade lite papper och pengar och åkte till appoteket och hämta ut medecin, och så har jag handlat till mamma. Sen har jag också varit snäll och lagat hamburgare till rickard, och tagit in tvätten och ställt all disk i diskmaskinen, himla duktig är jag! En jävla hemmafru typ :o
Nu vet jag inte vad jag ska göra, just det, jag har köpt hårfärg också men vi får väl se när jag orkar fixa håret, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0