hej på er!

godmorgon igen då!
i gårkväll träffade jag emil och det var sjukt kul faktiskt! vi va ute lite, sen träffa vi jonas och så gick vi till henke och macke och ja så va vi med lucas, macke, jonas, henke och andra macke och vi grillade och sådär, trevligt!
vi blev kvar där ganska länge, sen kom jag hem nån gång sent. det var en lyckad kväll! :)
Idag kanske jag ska på fotboll sen måste jg städa akvariumet som jag har skjutit upp i några dagar nu som vanligt. Sen hoppas jag att att jag och emil ses också.
jag skulle ha behövt pluggat men jag har inte rört böckerna på hela helgen, mycket lyckat -.- jag får ta tag i det där nån annan gång...
nu ska jag snart duscha och göra mig i ordning, puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: ida

skulle ja kunna få tbx min tröja snart? :D skulle behöva den hihihi :)<3 säg till när som du har tid och så, har ingen brådska igentligen, men ja :D<333333333

2009-08-30 @ 12:29:51
URL: http://iiidaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0