God kväll & god natt

God kväll typ :) vad gör ni? :)
Jag kom nyss hem från emil och det har varit en underbar kväll!
Vi gick och åt på lidakullar, vi satt ute och det var jättemysigt, och han bjöd, alltså han är för snäll :o
Vi tog det mest lugnt och lyssnade på lite musik och satt och snackade och hade det massa mysigt, han är bäst!
ja, tiden gick väldigt fort måste jag säga, så han skjutsade hem mig och nu sitter jag här hemma och saknar honom redan :(<3
Om ett tag tänkte jag lägga mig fast vi hörs ju i morgon igen eller hur? (:
puss på er!


Jag älskar dig Emil <3

Kommentarer
Postat av: maria

okej okej samma här,ja har lyckats bli lite förkyld idag å... Söt bild:d

2009-08-02 @ 00:22:33
URL: http://mariazlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0