frukostblogg!

godmorgon på er!
har ni sovit gott? Det har nog jag tror jag, (a) Jag sitter och har precis tagit den sista tuggan på mackan, en rostad macka med ost... Jag har även hunnit duscha och tvätta håret och det där nu på morgonen, himla duktig är jag. :)
Skolan börjar halv 9, och jag tror att vi ska jobba med temat, då får man ta rast när man vill och jobba med vad man vill och göra hur mycket man känner för. Så det är skönt med lite självständigt :)
Jag tror att jag slutar redan klockan 1, och då får vi se vad jag gör. Måste nog laga mat sen i alla fall, jag har lovar mamma ^^
nu ska jag ställa in allt i diskmaskinen och väcka rickard tror jag, hörs later! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0