Film med Emil!

Jag upptäckte nåt konstigt, mitt senaste inlägg som jag skrev igår kom ut på bloggen nu. Mycket märkligt... Det var i alla fall i lördags som jag ov hos emil, så ni behöver inte vara förvirrade! :)

Skolan idag var faktiskt väldigt slapp, vi hade lite genomgångar för vi ska börja med vårat tema, det blir nog bra får vi hoppas!
Efter skolan följde jag med ellenor en snabbis, hon skulle handla lite grejer , sen åkte jag hem till mig.
Och så blev det att träffa emil! Han kom till mig, och vi var ensamna hemma, sjukt mysigt!
Vi köpte läsk och ladda upp inför filmen "män som hatar kvinnor". Den var faktiskt jättebra! Men alla filmer är bra med honom som sällskap! Blev massa ljus och sådär mysigt som man måste få ha ibland :)
jag ska snart sova så jag orkar med skolan i morgon, men vi hörs ju!
puss & kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0