En dag i lilla nässjö!

hej på er,
idag var jag som sagt i nässjö, det hette inte alls näcksjö som jag trodde... bra bea :d
Dom bodde i världens lyxhus kan jag lova, skulle inte säga emot att bo i ett sådant hus! Barnen som var typ 11 och 13 hade ett eget badrum som var typ lika stort som vårat kök, en egen bastu bubbelbadkar och massor, i ett badrum!
Ja, nog om det, vi var på stan också, fanns inte så många affärer men vi kollade lite, hittade dock inget.
utsvulta som vi var åt vi mat hemma hos dom och sen jordgubbar, mums!
på vägen hem köpte vi hjälmen, den som jag visa er i går, det är fin och får duga :)
Nu ska jag fixa mig senare blir det att dra ut, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0