dagen med Ida!

Gårdagen var dökul!
Träffade Ida, och vi åkte massa moppe, käkade glass, såg på fotboll, var ute och gick, och snackade, mycket nice!
Hoppas vi ses snart igen sötnos!
Jag var ju med henne typ hela dagen, så jag hann inte göra så mycket mer, eller jag åt kebab, sen körde jag kubb med anna och rickard, haha :)
Sen åkte jag och anna moppe till hc och köpte godis och sen blev det att sitta på altanen och snacka, trevligt som vanligt!
Idag ska jag till linköping, fotboll som alltid ni vet, trogen suporter!
Nu ska jag faktiskt bädda sängen om jag orkar sen blir det väl lite fix,
ps jag har fått punka på moppen! :'(

Kommentarer
Postat av: idaeriksson.

puuuuusss, och stackars din moppe!

oh vi ska snart ses igen! :D<3

2009-08-16 @ 10:22:54
URL: http://iiidaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0