AUGUSTIFESTEN!

HEJ!
jag kom nyss hem från en sjukt rolig kväll på stan!
eller först var jag och emil hemma hos mig och tog det lite lugnt, sen stack vi till honom och hämta en tröja och lite och så åkte vi ner till stan. Augusifestivalen har ju börjat! (y)
Väl där träffade vi: Michelle, Linnea, Tessi, Jonte & Ludde och vi satte oss i världens läskigaste karusell! Ja alla utom ludde, han var för rädd så han balla ur :(
Men gud va jag skrek, vi åkte upp och ner, men som tur va satt emil och höll om mig! Jag skrek, JAG KOMMER DÖ, OCH HERREGUD JAG KOMMER DÖ!!!
haha lite roligt faktiskt.
Så gick tjejerna och ludde och jonte (fast dom räknas som tjejer) åt olika håll. Så träffade jag och emil macke och lucas, så var vi med dom enda tills vi drog hem. Blev donken och typ gå omkring, fast vi missade fyverkerierna :(
Träffade agnes också föresten!
I morgon blir det IDA! :d
ett lång och ganska tråkigt inlägg men en dag att minnas, hihih :d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0