arg sur och förbannad.

Är så sur på en "läkare" så det finns inte, vissa borde inte få jobba.
Det som jag är mest arg över är att jag och mamma var nyss ute och gick, och så står det 6 jävla ungar om inte mer, förlåt, men dom stog och kasta ett stenhårt äpple som precis åkte förbi mitt huvud, det är tur att jag inte blev träffad.
jag blev galen, jag var beredd på att slå ner den ena av dom som kaxa upp sig något fruktansvärt, inte för att dom kasta äpplet, men dom skrek massa och fortsatte att kasta äpplen som dom hade pallat, så himla tuffa grabbar -.-!  haha 6 killar mot mig, så sjukt moget! Gud vad jag skrek åt dom och dom kalla mig fjortis, och jag var verkligen galen. Och där stog mamma och var förbannad men hon sa inget. Så gick en av killarna mot mig ae fyfan en sekund från att slå till honom, nästa gång jag ser honom är det lite synd om honom, för jag när blir arg på riktig är det inte så kul.
Föresten så ska jag färga och slinga nadjas hår  morgon ist det blir nog bra :)
Nu ska jag bada. puss


Kommentarer
Postat av: SARA

vilka snorvalpar, skit i dom bara!

2009-08-11 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0