anna och jag är nördar.

hej igen, vet ni vem som är gullig och tar hand om bea när hon har tråkigt, jo emil :D
han räddade min eftermiddag/lite av kvällen, bäst är han!
vi åkte omkring lite på min rosa moppe, fast han fick ju köra eftersom jag inte får det än -.- gissa om folk glodde?! :o
vi åt även toast och hade det väldigt mysigt både inne och ute och ni behöver inte misstolka det där ;)
När han hade gått började jag snacka med anna och rickard lite, han drog och köpte MC alltså lämnade han mig och anna, så vi satt och nörda tv-spel, vi va ju inte allt för bra, fast jag kan ju endå skryta :) Vi är bäst på att döda... .så akta er!
ja, i morgon åker jag och mamma nån stans, näcksjö eller jag vet inte vad det heter? 16 mil i alla fall.
vi ska träffa hennes kompis somj ag aldrig har träffat, intresant. Så ska vi även försöka att kolla på moppehjälm, jag vill ju ha en rosa men jag tror endå att det blir en sån här! (y)




Vad tycks? med lite rosor på och sånt :)

Kommentarer
Postat av: Ida

den va fin! och jag tycker att vi borde ses snart! :D<3

2009-08-03 @ 13:01:09
URL: http://iiidaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0