ett sista inlägg!

kvällen är här nu, och jag har packat nästan allt tror jag, en handduk ska jag lägga i :o
och i morgon blir det tandborste och sånt där, jag hade tänkt att försöka lägga mig snart, men jag vet inte om det kommer gå, förövrigt så springer skalman omkring på golvet, han är ganska söt endå.
tänkte bara skriva att om jag välter kanoten och drunkar vilket inte är helt omöjligt, eller om nån skrämmer mig så jag får en hjärtattack, eller om jag blir biten av en huggorm eller om jag går vilse och inte kommer hem igen så kan ni ju tänka lite på mig i alla fall :(
bea blir skogsmulle i morgon, intresant...
godnatt älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: ida

ha de så jävla kul!

sen så får vi ses snart så ja kan

få min tröja :D<3<3<3

2009-09-08 @ 09:00:25
URL: http://iiidaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0